Să aveți sărbători colorate :)

 

Vă mulțumim pentru ne-ați susținut ideile și astfel unele dintre ele s-au transformat în proiecte dragi nouă. În 2010 am colorat comunitatea, am vernisat expoziții în Brașov și Sibiu, am fost în vacanță la bunicii de la țară, am găsit idei de proiecte pe incluziune socială, am construit împreună trusa de culori, am făcut gimnastică la Zona de mișcare din Sibiu , ne-am jucat cu Hippo, am premiat Supervoluntarii și am încheiat anul visând la noi idei și noi proiecte. Să aveți sărbători fericite și un sfârșit de an plin de culoare alături de cei dragi!

One response to “Să aveți sărbători colorate :)

  1. Pingback: Să aveți sărbători colorate :) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

